ZWROTY I REKLAMACJE
Reklamacja
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych produktów, większość z nich szyjemy ręcznie i czasem zdażają się pomyłki. Jeżeli zakupiony u nas produkt okazał się wadliwy, prosimy o wysłanie maila na adres: loolayka.pl@gmail.com. Mail powinien zawierać nr zamówienia, opis wady i dołączone zdjęcia. W tytule maila prosimy napisać „reklamacja”.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
O rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
Zwrot towaru
Klient ma prawo zwrócić część lub całość towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeżeli zwrcane towray uległu uszkodzeniu lub zostały zniszczone, bądź noszą ślady użytkowania, kwota zwrotu może być niższa, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
Koszty odesłania produktów ponosi klient.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Dagmara Poparda
ul. Por. Halszki 33/28
30-611 Kraków